Lost in Paradise
詞曲:Peter Sven Kvint/Vincent Degiorgio 編曲:呂紹淳

mp3:http://www.youmaker.com/video/sv?id=8390c3467e304570b41d02cc234bf56e001

I know that it might sound strange 
我知道聽起來很奇怪

But you made my seasons start to change 
但你改變了我的季節

It happened so suddenly 
實在是太意外了 

Like heaven has waited up for me 
彷彿天堂正恭候著我的到來

I’ve just been looking so long 
我尋尋覓覓

Kept meeting my Mr. Wrong in every model and every size 
卻總是一直遇到形形色色的錯誤對象

Now my fantasy is staring at your eyes 
如今 我的愛情夢幻正凝視的你的雙眼

**Sometimes you think I’m beautiful 
有些時候 你覺得我美麗動人

But I don’t know 
我不知道 

I’ll keep it to myself 
我會記住你對我的讚美

You say it, 
你說了

It feels wonderful 
這感覺很奇妙

My smile can show 
我的微笑說明了

I’m lost in paradise 
我已迷失在天堂中

The letters you wrote to me 
你寫給我的信

Showed me the signs I’ve never seen 
讓我看見前所未有的徵兆

I thought every man I’d want falls out of a dating magazine 
我猜想我所渴望的男人都會從約會雜誌裡頭跳出來

But now I know that with you 
如今 跟你在一起 

That was so far from the truth o
n every page and every line 
我知道一頁頁一句句的話語都不是真的

Now you’re my everything 
你是我的一切 

I guess you know how to read my mind 
我猜想你真的非常了解我

I know 
我知道 

I guess that it shows 
我猜想一切都表露無疑

The message that flows to me makes it more worth than make believe 
浮現在我腦海中的話語讓我明白一切都不是虛假

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jenny老師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()