close




The Girl From Ipanema
Written:Antonio Carlos Jobim/Vinicius De Moraes

*English lyrics by Norman Gimbel

Tall and tan and young and lovely
The girl from Ipanema goes walking
And when she passes, each one she passes goes aaah

When she walks she's like a samba that
Swings so cool and sways so gentle,
That when she passes, each one she passes goes aaah

Oh, but I watch her so sadly
How can I tell her I love her?
Yes, I would give my heart gladly
But each day when she walks to the sea
She looks straight ahead not at me

Tall and tan and young and lovely
The girl from Ipanema goes walking
And when she passes I smile, but she just doesn\'t see

She just doesn't see
She just doesn't see
She doesn't see me

Ipanema是巴西Rio de Janeiro南邊的一個地區. 可以參考http://en.wikipedia.org/wiki/Ipanema 

一個來自Ipanema的女孩,又高又健美的膚色,又年輕又可愛,

當她走過的時候,每個人都發出"啊"的驚嘆

她走路的時候好像跳森巴舞一樣,搖來搖去,婀娜多姿

當她經過的時候,每個人都發出"啊"的驚嘆

喔,可是我只能傷心的看著她,想著我要怎麼告訴她我愛她?

是的,我很樂意付出我的心,但每天當她走去海邊的時候,她只會往前看,而沒有看到我

一個來自Ipanema的女孩,又高又健美的膚色,又年輕又可愛,

當她經過的時候我對著她笑,但她就是沒看到

她就是沒看到

她就是沒看到

她就是沒看到我

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jenny老師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()